2020(e)ko apirilaren 3(a), ostirala

ERRONKA: BIZKOTXO

Egun on lagunak,

Gaur berriro mantalak hartu eta sukaldatzera animatzen zaituzte.

Ea bizkotxo goxo- goxo bat prestatzeko gai garen. Nire errezetak jogurta darama eta zuenak? Bizkotxoaren argazkiaz gain nahi baduzue zuen errezeta ere konpartitu dezakezue.😋





Egun zoragarria izan!

Iritsi da goizeko lehen bizkotxoa, Ekainek egina. Sekulako pinta du😋



Anerrek ere ber bizkotxoa egin du 😋




















Nik ere nirea egin dut, laguntzaileak izan ditut! Baina erdia Juani eman diogu, fruta dendako saltzaileari, lan handia egiten du eta.



Iratxek ere bere bizkotxo goxoa egin du, nik uste dut laguntzarekin! 😋

Nicok sukaldean sukaldatu beharrean nahiago izandu, bere anaiarekin honako erronka egitea! 
Aupa zuek!




iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina